Kim yazdı Bunu?

İçimde bir şeyler yaşıyorum,


kimsenin haberi yok!


bir volkan patlıyor aniden;


köy halkı kaçış kaçış;


volkandan haberim yok!




Alevler içinde kül olmuşum,


savrulmuşum;


sıcaktan haberim yok!




Acıtasyon yapmayı sevmem ama


işin mutfağına girmeye görsün gönlüm:


bütün malzemeleri içine katar,


Pişirirken parmaklarımı yakarım;


acıdan haberim yok!




Şimdi "niye yazdın bunu?"


diye soruyorum kendime...


kendimden haberim yok!




Tepemin tası atarsa,


bedenimi terk ederim.


Ne etimden haberim var,


ne kemiğimden.


Senden gayrı;


tenimden haberim yok!




Ha sahi,


Yukarıda bir şeyler yazıyor


Kim yazdı bunları?


Haberim yok...




Parmaksız Piyanist

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MAKBER

BirCe

Ömür Tökezi