Kim yazdı Bunu?
İçimde bir şeyler yaşıyorum,
kimsenin haberi yok!
bir volkan patlıyor aniden;
köy halkı kaçış kaçış;
volkandan haberim yok!
Alevler içinde kül olmuşum,
savrulmuşum;
sıcaktan haberim yok!
Acıtasyon yapmayı sevmem ama
işin mutfağına girmeye görsün gönlüm:
bütün malzemeleri içine katar,
Pişirirken parmaklarımı yakarım;
acıdan haberim yok!
Şimdi "niye yazdın bunu?"
diye soruyorum kendime...
kendimden haberim yok!
Tepemin tası atarsa,
bedenimi terk ederim.
Ne etimden haberim var,
ne kemiğimden.
Senden gayrı;
tenimden haberim yok!
Ha sahi,
Yukarıda bir şeyler yazıyor
Kim yazdı bunları?
Haberim yok...
Parmaksız Piyanist
Yorumlar
Yorum Gönder